Kledingplan

SV Hulsberg heeft in seizoen 2014/2015 de overstap gemaakt naar Nike als kledingleverancier. De kleinste jeugd tot en met de veteranen spelen wekelijks hun wedstrijden in de Nike tenues. SV Hulsberg heeft hiervoor gekozen om dat de uitstraling van deze tenues past bij de uitstraling en de ambities van de club.

Kleding die zo intensief gebruikt wordt als voetbalkleding is natuurlijk aan slijtage onderhevig, daarom heeft SV Hulsberg een kledingplan waarbij een aantal zaken in acht genomen dienen te worden:

1. Nike is de kledingleverancier van onze voetbalclub, dus onze spelers dienen hun wedstrijden in Nike-kleding te spelen. Het wedstrijdshirt wordt hierbij wekelijks voor de club ter beschikking gesteld. Broek en sokken dienen door de spelers zelf te worden meegenomen.

2. Bij aanmelding krijgt men broekje en sokken van de club. Daarna krijgt men 1 keer per 5 jaar een nieuw broekje en sokken vanuit de club.

3. Spelers die graag een nieuwe broekje of sokken willen hebben, omdat de oude kapot of kwijt is, kunnen dit bij Rovi Sport in Meerssen kopen.

Alle vragen m.b.t. kleding kunnen aan Peter Ruwette gesteld worden via [email protected].

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!