SV Hulsberg 2 wint eerste bekerwedstrijd!

Weltania 3

SV Hulsberg 2

... (vrije trap)

Groep 1 41

1 september 2019 9:30

Onbekend

Vandaag staat onze eerste bekerwedstrijd van dit seizoen op het programma. Al heel vroeg moesten we vandaag uit de veren daar de strijd om 09:30 zijn aanvang ziet. Na een goede wedstrijdbespreking van onze trainer vertrekken we richting Welten. De oefenwedstrijden zijn succesvol afgesloten 1-2 tegen GSV en een 0-6 winst bij Schinveld begint vandaag weer het serieuze werk.

Vanaf het begin zoeken we meten de aanval op wat resulteert in de eerste kans van Peter Bertram vanaf de achterlijn schiet hij op de doel, de keeper tikt de bal tegen de lat. De afvallende bal komt bij Vic die op doel schiet de goalie redt. De eerste minuten zijn duidelijk voor de SVH 2 dit door mooi combinerend spel. 6 Minuten zijn gespeeld als Dyon Gerits Peter Bertram in de diepte stuurt, Peter Bertram verschalkt de keeper en 0-1 is de stand. Doordat de Hulsbergenaren het spel snel houden krijgen we steeds meer kansen. 17e Minuut Hulsberg krijgt een corner die door Remco panklaar op het hoofd van Dyon Gerits gelegd wordt, Dyon rond met een pracht kopbal af in de linker boven hoek 0 – 2. Peter Bertram lobt de bal over de keeper helaas beland de bal op de deklat. De laatste minuten van de 1ste helft neemt SV Hulsberg een tandje terug waardoor Weltania enkel goede kansen krijgt.

Dit is tevens de ruststand 0 – 2.

De tweede helft begint zonder wissels aan Hulsberg zijde. Het tempo aan de geel rode kant is en blijft te laag waardoor Weltania steeds beter hun spelletje kan spelen en enkele kansen krijgt. Gelukkig weten ze het net niet te vinden. De trainer wisselt Stephan Hamers voor Luc Schormans en Dyon Gerits voor Brent Gerits. Remco breekt over links uit zet de bal voor helaas schiet Luc Schormans over. Hulsberg heeft opnieuw weer het heft in handen en krijgt wederom de beste kansen. Remco zet wederom de bal vanaf links voor, volgens Remco is de bal lang onderweg maar de pass is voor Luc Schormans niet onder controle te krijgen. Een aanval via Luc op Remco die snel doorspeelt op Brent en de 0 – 3 is een feit. Vic Tanshiti wordt gewisseld voor Rutger Lauvenberg. Enkele minuten voor tijd mag Peter Bertram een hoekschop vanaf rechts nemen. Peter legt de bal bij de tweede paal hier staat Rutger klaar om 0 – 4 in te koppen. Verder gebeurt er niet meer veel en wordt de wedstijd uitgespeeld.

Mannen proficiat met deze mooie overwinning.

Staff SV Hulsberg 2

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!