Accomodatie

Renovatie sportpark
In 2013 is de sterk verouderde kleedaccommodatie definitief vervangen door een nieuwe kleedaccommodatie. Ook de kantine is volledig gerenoveerd. De officiële opening heeft in maart 2013 plaatsgevonden. Met de aanleg van een kunstgrasveld is de renovatie voltooid halverwege het seizoen 2014-2015.
In 2017 is er begonnen met de aanleg van een nieuw grasveld, evenwijdig aan het hoofdveld. Vanaf het seizoen 2019-2020 is dit veld in gebruik genomen.

Energie neutraal
Wij zijn reeds 10 jaar geleden gestart met het plan op te stellen om te verduurzamen. In het jaar 2016 zijn de eerste zonnepanelen geplaatst op onze accommodatie. De opgeleverde besparingen hiervan zijn gereserveerd om de aanschaf van warmtepompen te realiseren. Dit is in juni 2023 daadwerkelijk gerealiseerd waardoor SV Hulsberg vanaf dat moment energie neutraal is geworden.

Kantine
De kantine is hèt middelpunt van onze vereniging. Hier treffen onze leden elkaar voor een wedstrijd en na de training en vinden ook de supporters en sponsoren een goed onderkomen. De kantine is geopend op  vrijdag, zaterdag en zondag.
Telefoonnummer kantine: 045-4052846.

Openingstijden kantine:

Vrijdag:    20.00u  tot 01.00u
Zaterdag: 09.00u
Zondag:   09.00u
Sluitingstijden op zaterdag en zondag zijn afhankelijk van de activiteiten op de club.

Poort.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!